Kwaliteitszorg

Kwaliteit als verantwoordelijkheid

Wij zijn streng en veeleisend als het aankomt op het hooghouden van de standaarden binnen onze organisatie. Wij lopen de kantjes er nooit af. Wij voelen een grote verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van ons werk, omdat ons werk mensen, organisaties en de samenleving als geheel raakt. 

Kwaliteit als belofte

U mag rekenen op de kwaliteit van onze diensten. We leggen de lat hoog om ervoor te zorgen dat onze diensten altijd voldoen aan de meest actuele kwaliteitstandaarden die op ons werkveld van toepassing zijn. 

Onze medewerkers zijn deskundig, open, betrouwbaar en integer. Zij zullen zich altijd inzetten voor het beste resultaat.

Het waarborgen van kwaliteit vereis voortdurende aandacht, bijstelling en (door)ontwikkeling. Om die reden worden al onze diensten, producten en interne werkprocessen periodiek geëvalueerd en verbeterd en is studie een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden van onze medewerkers.

Wij hanteren de volgende uitgangspunten om de kwaliteit te waarborgen:

  • De wet AVG wordt ten alle tijden gerespecteerd: alle regels ten aanzien van privacy worden consequent en altijd toegepast in al onze werkzaamheden
  • Begeleidingscommissies zien toe op de inhoud en het proces van onze onderzoek  
  • Advies- en begeleidingstrajecten worden periodiek geëvalueerd 
  • Uitkomsten van evaluatieprocessen worden gebruikt voor verbetering van onze diensten, producten en werkprocessen 
  • Onze onderzoeken voldoen aan de principes die gesteld zijn in de Code for Ethics for Research in the Social and Behavioural Sciences involving Human Participants (23 mei 2018, Nationaal Ethiek Overleg Sociale en Gedragswetenschappen) en de Integriteitscode voor statistisch en data-analytics-onderzoek (maart 2018, Vereniging voor Statistiek en Onderzoek)

Wil je jouw organisatie transformeren met inclusieve dialogen en diversiteitstrainingen?